dagen före D-day

Uppesittarkvällen är slut, i vilket fall för min del. Efter fjärde spelet så är jag rätt nöjd och trots att man inte ens är nära att vinna något och se på falska människor så är det fortfarande något som man måste se. En gemytlig känsla har infunnit sig och jag är redo för jul imorgon.

Men dagen i sig kan bara klassas som underbar. Julklappsköpande och alla är klara. Visst, improvistation men skitsamma. Tanken är den som räknas. Lämnade blod gjorde jag idag också och samhällsinsatsen är fullbordad. Fika och julklappspel på Strandgatan var inte fel det heller och jag älskar mina kompisar. That's it

Mer skriver jag imorgon
Till er alla; en riktigt god natt!


jag kan bjuda på ett av mina julklappsrim!

Att skratta är livets krydda
och den här ska du ha i din hydda
Vad passar dig perfekt?
Jo, något som är lite defekt
Så skratta och le ett tag
Med denna sak förgyller du din dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0