en boll

Julafton och juldagen har kommit och gått och vad ska man säga? Jag har ätit så mycket mat att jag kissar jumust.  Men julen var trevlig och jag tänker utöka detta inlägg med en massa bilder från igår också senare... när jag orkar palla mig ner och hämta kameran.

amanda och jag har myst hela dagen och det är så kul att ha henne brevid mig. I fyra månader var man utan denna söta lilla sak men så kommer man hem och så sove rhon vid mig och får mig att somna mycket lättare. Det blir så trevligare med någon eller då något brevid sig. Och just nu funkar amanda helt okej.

Men tillbaka til jumyset och julmaten och julmusten. Ska nog ta och ringa paquita också och önska henne en feliz navidad :-) Sen kollade jag på klockan och såg att den var halv elva... när fan hände det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0