en halvtimme

En halvtimme sen ska jag bege mig till jobbet. Kommer väl hem vid nio, hav tio och då är det råplugg på imperfecto-subjuntivo som gäller. Imorgon har jag nämligen prov. Och att man har klarat av ytterligare en nivå, det ska firas som in i helvete imorgon kväll.

Måste fixa iordning lunchen och sådär nu. Och sen måste jag lära mig att sova en halvtimme emellan skolan och jobbet. Annars kommer inte jag orka med ett hektiskt schema. Fast det klart, det här med att gå i skola och jobba har inte vart problem innan. Med unf menar jag, men man vande sig av det där också.

Skickar iväg blanketten till CSN idag. Det känns gött det med :-)

EN SAK TILL

Om sådär 17 dagar så kommer denhär filuren hämta mig på Landvetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0