estoy feliz

El primer dia de deciembre kunde inte börja bättre. Vaknade och kom i tid till jobbet och ganska slutkörd kan jag väl erkänna just nu. Lite tom och sådär. Men det kändes bra. Bättre än multi i vilket fall och det är vad som räknas. Och jag kan stå ut ett bra tag, nu med lågkonjunktur och allt finns det inte mycket mer att göra.

Och på tal om pengabrist så är det inte akut längre. Min underbara moder har skickat ner pengar och dessa kom i ett fint kuvert med två frimärken på och låg på mitt städade bord. Så imorgon är det jag som storhandlar. Känns bra det där. Eller okej, jag ska allt hushålla som fan med dessa pengar. Men ja, det var ett glatt besked. Dessutom så måste jag imorgon ta med ett CSN formulär till skolan och så jag kan få dem skriva under och med det också få studestöd. Jajamen. Här är det livat.

Så julkalender och vinterkärlek är vad som står på planeringen idag. (och såklart plugg för provet)
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0