i am on my way

det blev dock ännu en dag i sängen. Men för tusan vad skönt det har vart. Jag lagade mat förut och mådde så jävla dåligt. Ni känner igen känslan när man är påväg att bli sjuk? när hela kroppen är sådär känslig och det gör lite ont bara man rör sig... ja det ända jag ville var att lägga mig igen. Men mat har jag ätit så ni kan vara lugna nu.

Imorgon så börjar skolan och jobbet igen i fyra dagar. Fredag blir det ng en sjuhelsikes utgång för att säga hejdå till maria och anna som åker hem på lördag. Och vi får ta och fira att det är sista helgen vi alla är tillsammans också då veckan efter så kommer fredagen gå ut på att packa och att inte försova sig. Men nu på lördag ska jag in till las ramblas och kolla lite i affärer. Kommer ha fått på både studiemedlet och bankomatkort då så jag ska köpa mat. och kolla lite annat.

Vet ni vad jag kom och tänka på? Jag är sugen på att baka julgodis, eller kanske inte att baka: snarare äta. Så mamma, kan inte du vara så snäll och överaska mig med lite wienernougat, polkachoklad, skumkakor och knäck när jag kommer hem? Och sedan behöver jag en massa förslag om vad jag ska ge för julklapp till paquita.

Jag har tänkt att ge henne en äggklocka, men mer vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0