I love to love

...but my baby just loves to dance

Jag har haft den där sången på hjärnan hela dagen. varför, det vet jag inte och det sjuka är att jag inte hört hela låten eller tyckt den vart särskilt bra heller. Men i love to love ja det har jag sjungit som en galing. Annars så... ja det är lördag och jag var ute igår. Men det pratar vi inte mer om. Det finns en anledning varför nykterister existerar i vilket fall och jag ska bli en av dem (igen)

Potatisgratäng blev det till middag i vilket fall och jag har hunnit se på spåret och ta det lugnt lite grann. Om 2 veckor så är jag hemma, det betyder att jag kommer sitta i min fotölj, i min morgonrock med min amanda och bara njuta av livet. Sen, ja om 3 veckor är jag tillbaka i spanien.

Jag fick en julklapp av Transcom också. En bild kommer snart. Men paketet vägde fan 6 kilo och kånka runt på den till metron var inte så lätt. Men sen är man ju sjuk, ens verklighetsförankring är rätt twistad efter man har vart här nere ett tag. Varför jag tar upp det är just för att jag kom på mig själv när jag var påväg till jobbet igår. Då gick jag med vinterjakan palestinan virad runt halsen och vantarna på. Fullt normalt för att vara i december. Men sen såg jag på termometern och det stod inget mindre än 22 grader! 22 grader det är ju för fan sommarvärme och jag går runt med vantar!!!!

I'm signing out och så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0