la lista

Okej, här är saker som jag saknar och vill ha till jul (eller när jag är i Sverige)

  1. DREAMTEAM
  2. LÖSGODIS
  3. Lakits
  4. Korv med mos
  5. Lussekatter
  6. Svenskt fika
  7. Mjölk
  8. Julmust
  9. Familjen
  10. TV tittande
  11. Snö
  12. Katterna
Kul att det jag saknar är godis och mat mer eller mindre... Kul magnus, nu vet man vad nära och kära eller annat löst folk betyder för dig. Du kan ju lika gärna vara instängd i ett litet skyffe bara du har godis. Skit i vännerna och sådär, bara du har laktits. Okej, nu vet ni också att det inte är så farligt egentligen, jag är ganska human och kärleksfull när jag lägger den sidan till.


Idag så var jag på jobbet för min andra dag. Och jag tror att det kommer gå bra. Med ekomikriser och tjafs så får jag vara glad att jag har möjlighet att tjäna pengar. Då mat är dyrt. Riktigt dyrt. Men samtidigt så är det inte bara ett jobb för jobbets skull heller. Nu när jag äntligen sa till paquita att jag flyttar den 20e decemeber och när folket i skolan lutar så ja, behöver jag utöka min vänskapskrets och hitta boende ordentligt.

Vad händer mer då? Nej inget direkt... man får vara glad att man lever säger jag
 
En sak till: Idag är det exakt  5 år sedan jag blev av med tandställningen!
Det krävs att tänka på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0