me siento fatal


herregud
, jag vet inte om jag klarar av den här paquita längre. jag vet inte ens om hon gör det med flit eller om det verkligen är så att hon inte är medveten om vilka tår hon trampar på? Igår i vilket fall beskylldes jag över att ha tatt hennes favoritgaffel. Vad är en sådan? Är det något spanskt som jag inte har lärt mig i skolan än. Men det är inte det värsta.

Igår var jag på bio tillsammans med det svenska ghettot och vi såg filmen asfixia. Mycket konstig film och det är den tredje filmen av tre möjliga som jag inte förstod. Och inte bara jag för den delen, det var de flesta som inte förstod varken den eller quemar despues de leer och vi alla kom ut förundrade efter filmen quatro vidas. Men nu till saken, hem kommer jag vid ungefär ett och är rätt trött så jag bestämmer mig för att sova.

Men såklart att Paquita har varit inne i mitt rum och såklart att hon har öppnat balkongdörren, antagligen för att vädra eller nåt. Men jag har ingen tanke på det. Inte heller kan jag tänka att elementet är avstängt, men mina vänner det var det. Så fem vaknade jag i fosterställning och frös, trots täcke, trots filtar så kunde jag inte röra mig utan fokuserade enbart på att somna om, vilket jag kunde också. Men resutatet är att jag sitter just nu, med ont i hela kroppen och en ganska säker början på en förkylning. Vilken inte kommer bli bättre när jag är hemma i det fisigt kalla landet sverige.

En alvedon senare så kanske jag kan vara på bättra humör.
Jo, det är jag på i och för sig redan! Jag fick reda på antagningsbeskedet för våren och jag blev antagen till både Europakunskap och politiska ideologier. Distansundervisning på halvfart,det är vad jag tnkte syssla med lite under våren. Glad blev jag i alla fall, för det betyder att jag inte behöver oroa mig att jag har för mycket fritid.

Vad händer annars idag? Jo jag ska ta och duscha snart och sen bär det iväg på en promenad för att rensa lite tankar. (okej, för att komma bort från paquita) jag vet dock inte om det är så smart att gå runt snorandes och man kanske bara ska vila för att förhindra att gå till läkaren och fixa baja medica. Men jag har inte direkt vart ute på hela helgen och jag kommer antagligen ångra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0