på språng

igår skulle det bli utgång till razzmatazz men det blev något fel med komunikationen. Men jag drog till maria och anna för att slippa förfesta med paquita och vi skulle ta oss till trece men innan vi ens hade tanken på att komma iväg var trece stängt och klockan var halv fem. Då gick jag hem, och upp till skolan idag i tid.

Behöver jag säga att jag näst intill är död? Men jag kniper ihop och drar och jobbar nu och jobbar till nio och efter det blir det säkerligen utgång igen. Kommer jag leva imorgon? Självfallet, sen i helgen blir det julklappstittande då jag äntligen fått mitt CSNbidrag! iofs ska det gå till hyra och kursavgift, men man kan se en liten del som ett förskott på decemberlönen?


Fan vad jag längtar efter er där hemma just nu alltså. Med 9 dagar kvar så känns det obegripligt! Låt dagarna gå fortare säger jag bara.

Imorgon får ni se vad som hände ikväll. Men nu säger jag adios på en liten stund.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0