dia de todos los santos

Det har vart halloween, alla helgons dag och i Sverige, höstlov. Här i barcelona har det regnat. Och man blir rätt lack efter att det regnat i flera dagar. Men det har hänt ganska mycket ändå. Mamma har vart här och vi har haft det riktigt trevligt. när jag hittar man kamera ska jag lägga upp bilderna här.

En sak till, jag börjar bli en jävel på att laga mat. Grytor, såser, omelletter, you name it jag kan laga mat som man faktiskt kan äta och det gör mig riktigt glad.

Nu är det i vilket fall den andra november och det är dags att börja tänka på vad som händer inom den närmsta framtiden.
  1. Kolla med skolan om man kan ta lite längre ledighet
  2. Måste hitta ett nytt rum, eller pruta ner mitt nuvarande
  3. Städa lite
  4. Skaffa flygbiljett hem tillbaka till Spanien
  5. Börja plugga så mycket mer
  6. Skaffa kurslitteratur till min distanskurs
Lite sådär organiserat måste jag få vara åtminståne.

By the way: Jag klarade "tentan". Nivå fyra på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stå på dig med matlagningen så kanske du får bjuda mig och min Sambo!! på mat i april :)

haré brá....



2008-11-02 @ 21:35:42
Postat av: Magnus

Ja visst, säg var när och hur bara

2008-11-02 @ 21:44:52
Postat av: M:r Shang

den 27/3 2009 kommer vi till Mallis och stannar där till den 12/4 då är du välkommen att hälsa på så vi får höras mera om detta jag kan mallorca rätt så bra så lite saitsing kan det nog bli..

haré



2008-11-03 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0