en helg, en tanke

Helgen har gått och jag ska alldeles strax ta mig ut och rensa tankarna lite till. Jag var i Tarragona igår och några väl valda bilder syns nedanför. Jag, Lowe och Christina hade det väldigt trevligt och det känns skönt att hitta på lite saker ibland. Men idag är det söndag och farsdag, så grattis farsan.

Jag har lite många tankar i huvudet just nu, funderingar och jag blir bara arg på migsjälv ibland. Så förbannad att det är pinsamt. Jag har precis allt jag kan önska mig precis under min näsa och ändå så kan jag inte släppa saker i Sverige. Saker som inte har med mig att göra längre. Men jag kan inte göra något åt hur jag känner, tänker och funderar. Jag får leva med det kanske.

Dags för promenad!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0