hemkommen

jag är nyss hemkommen från en trevlig valvaka i studentresidenset också kallat det svenska getthot. Vi följde hela valvakan med spänning och det var riktig glädje klockan 5 på morgonen när det stod klart att obama blir nästa president i USA. Ur en politisk synvinkel är detta en sjukt stor triumf för såväl USA som för världen i sig. jag som student och ungdom och snart också arbetslös står inför skithöga hinder i en oändlig lågkonjunktur, finanskris och arbetsbrist. USA är det land som vi stöttar oss på och nu finns det faktiskt en räddning. Och såväl för mig och alla andra.

Nu blir det att gå till skolan då. En kopp kaffe sen löser sig allt!
Puss och kram och du vet att jag saknar dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0