det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke

 
 


I tisdags var jag och Lowe på Grand Teatre de Liceu och såg Mozarts opera Le Nozze di Figaro. Förväntningarna var ganska så höga. jag har bara vart på Opera en gång innan och då var det McBeth på Göteborgsoperan. Den kankse var lite för tung för min smak och förväntade mig att Figaro skulle bli likadan. Men nej! Fy bubblan vad bra den var. Komisk och full av samhällssatir. Vi satt lite högt upp, på fjärde våningen och lite i hörnet. Men man såg ganska bra ändå och man är ju där för att lyssna!

 

Moderatmagnus :-)


Jag fick ju jobb i onsdags också. Det var dags att svälja sin stolthet för att tjäna pengar så jag börjar jobba på transcom på måndag och ska sälja via telefon för Eon. Det känndes helt okej och dessutom så träffade jag på Yar som jobbade på multipartner innan och hon föräskrade att detta var bättre. Så jag ger det en chans. En månad iaf.

Ser ni vad det står?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0