ljus framtid

Okej, det är inte så farligt faktist. Jag har beställt ett nytt bankomatkort så det kommer väl nästa vecka och det går att klara sig med en budget. Att spendera en kväll hemma, ja det gjorde inte mig något. De andra pratade om Razzmatazz och jag älskar det stället men det kostar liksom 15 € att ens komma in och det är aningens för dyrt för lilla mig. I alla fall denna helgen. Men på tisdag får jag lite pengar, tack mamms :-)

Idag lyckades jag förstöra en stekpanna när jag gjorde pannkakor. (hur man nu kan göra det) Hur som helst, Paquita är Paquita och det är tre veckor kvar idag innan jag säger hejdå och flyttar ut. Tiden har då allt gått fort och det är bra och läskigt på samma gång. Nu till veckan har jag prov och så slutar Maria och Anna och åker hem. Seperationsångesten över att alla bara snart åker känns hopplös och samtidigt är jag förväntansfull över vilka nya bekantskaper man råkar på i januari där. Vem vet om det inte är så att jag sitter på flyget tillbaka till spanien tillsammans med mina nya kurskamrater. Så var det ju när jag åkte hit. Jag satt brevid Lisa och Ida, utan att ens veta om det.

imorgon är det första advent och jag tänkte då att passa på att lägga upp bilder från veckan. Operan i tisdags exempelvis. Sedan börjar jag jobba på måndag och vi får se hur det går. 3 veckor kvar av hårt slit, sedan så kommer jag hem under en vecka. Andas svensk tradition och umgås med de närmaste. Ni ska veta hur mycket jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0