look into the lovelight

Snabb uppdatering om min stickning: skitbra^^ Kanske en stor pensis men det gör inget, det är roligt. Jag har skoj och det är otroligt avslappnande. Skönt att gå ut på promenad förut, och trotsdet aningen kyliga vädret (sådär 13+) så var det varmt och trevligt.

Men jag saknar svensk fika. Tur att det bara är en månad (kan ni fatta att det liksom är 3 månader sen jag kom hit)  tills man kan sitta i en soffa och dricka kaffe med påtår och en krämbulle eller lussekatt tillsammans med världens mest underbaraste människor? Åh jag längtar som tusan, samtidigt som det är fantastiskt här...

Aja, ska fortsätta se the shining, sen ska jag sova lite så jag är pigg och fräsh imorgon.
Då är det onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0