me parece bien...

me parece bien que los estudíantes pueden estudiar en otros países. Es maravilloso que el góbierno de suecía pagen para vosotros. Så var läxan gjord! Subjuntiv är inte min grej direkt, men jag hänger in och försöker så gott jag kan. Bara det går framåt så är jag nöjd. Det behöver inte gå superduperfort för att jag ska känna mig tillfredställd.

En sjukt skön dag idag och jag ska ha lite barhäng senare ikväll, eller så blir det nasty mondays på apollo, inte riktigt bestämt mig än. Väntar på att klockan ska bli fem och jag kan gå och handla. Jag förtjänar något gott idag för jag har faktiskt städat lite. Paquita med sin städmani kom in och ville prata med mig. Hon tyckte inte att det var okej, och att jag behövde städa lite så att hon kunde städa. Visst sa jag och nu sitter jag här och det är någorlunda fint.

Magnus Heimdahl
C/o Paquita Garcia
La Granja, 1, 3°2a
08024 Barcelona
ESPAÑA

Här mamma har du adressen också.

Dags att ta tag i läxorna lite till. Puss och kram mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0