mojitomagnus!

Helg! Finns det något bättre ord egentligen? Nej jag tror inte det. Helg betyder att man är ledig. Det tycker jag är bra och jag är otroligt nöjd över att få spendera ytterligare en helg i Barcelona. Ikväll blir det bio och sen några mojitos på trece om jag får som jag vill! Tänk, vad hade jag gjort om jag hade vart hemma i sverige nu? Skitsamma, det hade säkerligen vart tråkigt ändå.

Annars så har det inte hänt så mycket. Jag var faktiskt uppe i Parque Güell igår och då ringde mamma. Min mamms, åh vad livet är tråkigt utan våra bingostunder egentligen. Det var trevligt när hon var här måste jag säga, även om det regnade som tusan.

Ni ser, ett fattigt inlägg idag, men jag skriver mer sen. Dags att andas lite puls igen.

du får inte ha mig som en dröm
när jag vill vara din verklighet

Kommentarer
Postat av: MA

Heeeeelg, heeeelg, underbara heeeeeelg!!!!!

2008-11-21 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0