spärr


for fuck sake!
Hur dum kan man vara egentligen. Ja det är ju inte av slump jag kallades Doris. Är det inte i ett nötskal att man lyckats glömma bort sin kod till sitt svenska bankomatkod och att den inte hittades någonståns i hjärnkontoret. Och på det spanska finns nu 7 €. Jag har dock 10 € ute och "storhandlade" igår. Men tills den dagen då mitt nya kort kommer och med den nya koden blir inpräntad i mitt huvud så får jag hitta på andra lösningar. Typ som att inte äta...

Nej, jag ska till la caixa imorgon och kolla om det går att flytta över pengar från ett konto till ett annat. Vilket jag hoppas går. Om inte, ja, då får jag banta. Det behöver jag väl egentligen.

ps jag börjar jobba på måndag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Stackare! Om det inte funkar kan du kanske ringa til din svenska bank och fråga om de kan flytta över pengar. Det sa min bank här när jag frågade dem.



See you at Christmas =)

2008-11-28 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0