what more to say?

Jag har nu legat och vridit mig i sängen i ungefär en timma. försökt alla möjliga ställningar men jag är klarvaken. Kan verkligen inte hitta sinnesro. Varför vet jag inte och ligger och funderar på vad det jag är som jag behöver fundera på... få ur mig så jag kan hitta sinnesro. Men nada. Skitsamma, datorn fick sättas på och så kan jag slösa några minuter med att skriva ett blogginlägg. Skitsamma om ingen läser, ska bli kul att kolla igenom allt sen när man har distanserat sig lite, när man är äldre och bra mycket visare. Då kan man komma hit och kolla på vad man egentligen gjorde i sin vilda ungdom.

Vild och vild föresten, ja idag begav jag mig faktiskt ut på ett litet äventyr upp till Mont Juic. Jag gick en bra bit och förstod inte var jag var, men plötsligt kom jag till Olympiska stadion och kände att jag kunde promenera där lite. Sagt och gjort. Jag hade väldigt tur med vädret också. Solsken och varmt och dum som jag var glömde jag solglasögonen hemma, men jag fick iaf chans att ta av mig både jackan och den stickade tröjan när jag satt där i någon park och läste en stund.

Sedan så är det att helgen är slut. En ny vecka, nya tag och vi glömmer det som varit. Maria tyckte att vi skulle dra till Tibidabo någon dag i veckan och jag kan inte annat än att hålla med. Utflykt står på schemat för denna veckan och jag kan lova mer än ett äventyr.

Finns det något mer att säga
ja just det, ett stort grattis till anna stålhandske som blir 19 idag
många grattiskramar från Barca!

Och jag är fortfarande inte trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0