Come on, where's the party?

Idag är det så mycket bättre än igår. Jag har vart utanför dörren utan huvudvärk och gnäll vilket gjorde också klasstimmarna så mycket roligare. Jag har tappat lite, det får jag väl erkänna, och ligger efter men det får jag skärpa mig med. Jag är här för min egen skull och ingen annans och därför så försvårar jag bara mina egna chanser att lyckas genom att inte fokusera, eller snarare på att fokusera på fel saker. Jag är här för att lära mig spanska. Och det ska jag göra också. Imorgon börjar jag ordentligt igen. Och får inte dra till Roxy om jag inte är klar med läxorna. Bra deal tycker du inte?

Ska alldeles strax kolla en film och sedan är det väl att sova lite.
PK
Adios

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det sjuka börjar ge med fig igen. Inget kul att vara sjuk, och speciellt inte om man inte får bädda ner sig i sin egna säng. Hemma...;-)



Mm, det var ju det där med fokus på skolan. Inte alltid det lättaste. Men som du säger, men får påminna sig själv om att det är ett eget val, att läsa. Man gör det inte för någon annan skull än sin egen...



Kram pårej

2008-10-20 @ 22:35:06
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0