distanserad

Jag sitter just nu på mitt rum och äter lite lunch. Det ska bli en jävligt lång lunch för det är det ända som jag har inplanerat idag, och för hela helgen. Jag är inne i en såndär svacka just nu där jag bara sover och inte vill vara alltför energisk. Jag tror att det har med att göra att det har blivit vardag här nere nu. Man pluggar och pluggar lite till och sedan så vet man att det är samma nästa vecka. Jag gillar det och rutiner är viktiga, men jag kankse är lite för fast just nu. Igår ville jag inte ens gå ut eftersom att jag hade skola idag. skumt det där :-)

Men jag ska äta, sova och sedan ska jag låta inpulsiviteten komma och göra något roligt. Girona kankse? eller varför inte badalona? Mallorca? Eller en skön tripp till Ciutadelaparken? Fantasin (och plånboken) sätter gränserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0