För er som undrar

så är vädret helt fucking fantastiskt. Över 25 grader och det är mitten av oktober. Jag är nöjd och snart ska jag på Picassomuséet. Gårdagen var för övrigt fantastisk och jag hade otroligt roligt på ROXY och rekomenderar de flesta som kommer ner till Barcelona att dra dit. Det tog lite tid för oss att hitta men det brukar vara så när saker finns rakt framför ögonen på en. Annars så har det inte hänt så mycket mer. Jag är lite trött och har en massa läxor så vi får höras lite senare ni.

Himlen utanför mtt fönster idag.

Kommentarer
Postat av: Morbror

Hej på dig och hoppas att du har det bra. och inte är ute och lever ett liv i sus och dus vi hörs snart .... VYKORT... skicka!!

hare gött

Stefan o Auli

2008-10-15 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0