Fy fan va det var kallt då

Inatt fick jag känna på hur det skulle vara att bo kvar i sitt gamla rum på skolvägen 5. Och mitt nya rum på Calle la Granja 1 är exakt likadant. Det finns ingen isolering, vilket betyder att det blåser rakt igenom mitt lilla rum. Jag har frysit som en idiot och fick inatt, lite halvt medveten, ta på mig full nattmundering. T-shirt, mjukisar och om jag hade hittat strumperna även dem. Nu är klockan ett och det är fortfarande inte varmt i rummet.

Tur för mig att jag ska till IKEA idag och handla det jag behöver: en eller två filtar! Om jag orkar komma iväg vill säga. Igår var en trevlig kväll och trevlig dag. Jag klarade provet och det firades med att käka sushi (vilket jag ger 3,5 av 5 toasters) men sedan blev det riktigt roligt! Ner till centrum och  handla lite nya kläder, sedan så bar det iväg på förfest hos Maria, efter jag hade snackat med jennie en stund, och förfesten var jukt kul. Helt plötsligt pratar vi spanska och njuter i varandras sällskap. Natten tillbringades på OTTOzutz, en skitbra nattklubb, i Gracia, och det var trevligt som fan. Både R&B, 80-90 tal och technodansgolv och ja vi dansade på till tidig morgon.

Dags att välkomna denhär dagen då :-) Och mamma, du kommer kunna få sova i Lägenheten för 14 € per natt. paquita tyckte det lät som en bra idé och jag tyckte det med.

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är glad att du äntligen har testat sushi. Jag kan inte tvinga dig att älska det, det viktigaste är att du har provat det innan du säger att du inte gillar det. Jag är stolt över dig Magnus!

2008-10-04 @ 19:05:28
Postat av: mirsa:-)

Men varför kunde hon inte få bo i ditt rum helt gratis?:)

2008-10-05 @ 10:45:33
Postat av: Magnus

Om jag hade vetat det så hade det vart en sak, men Paquita vill nog tjäna lite pengar

2008-10-05 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0