Godkväll

idag har det vart plugg som har gällt
och lite film, lite mat, lite chips, lite dricka, lite msn, lite facebook, lite sol, lite musik, lite städ, lite förberedelser, lite gymkollande och ja i slutändan blev det där lilla lilla lite för mycket och jag har ännu inte öppnat mina böcker. Men än är natten ung, och jag, med all min diciplin, ska nu sätta mig och gå igenom kapitel efter kapitel och se vad jag kan och inte kan. Imorgon smäller det och om det går bra ska det firas med utgång och jag ska inte komma hem förrän skolan börjar på fredag! Men först blir det att vara säker på att man klarar provet.

Först ska jag bara ta mig något att äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0