La nueva semana!

Grattis Magnus! Jag trodde verkligen att efter igår, då jag sov typ hel dagen att jag skulle vakna tidigare idag Men så blev det uppenbarligen inte. Vaknade klockan nio av att Paquita bankade på dörren. Och nu så känner jag att det inte är någon idé att behöva stressa eftersom jag fortfarande inte kan komma in förrän halv elva. Så ska hoppa in i duschen snart, käka lite frukost och bege mig iväg. Sitter just nu med en kopp kaffe som Paquita var snäll och gav mig. Snäll tant det där, eller ibland i vilket fall.

Ny vecka idag då. Och det händer inte så mycket just nu egentligen. Lite dåligt väder idag och jag måste verkligen skriva ut mitt CV. Sedan ska jag träffa Pasi om ett par dagar och det blir alltid roligt. Lite utgång är såklart planerat för denna veckan med. Men annars så måste jag börja planera, tänka framåt och vi måste boka biljetterna hem nu. De börjar bli dyrare nu.

Aja, hopp hej in i duschen nu
besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0