Martes otra vez

Så var det tisdag idag och jag jobbar på som vanligt. Läxorna gör jag imorgon innan skolan för jag ska nämligen snart hoppa in i duschen och bli ren och fin för att kunna möta upp Lowe på Plaza St Juan och Ryans bar sedan så bär det iväg till Roxy och lite skaka rumpan tid. Jag är utvilad som tusan, eller ja det är inget som inte lte kaffe kan ordna.

Jag har också beställt biljetten hem nu. 23.35 landar jag på Landvetters flygplats den 20e december. Detta eftersom att jag inte hittade billigare flygbiljetter hem tidigare och ja, bättre att komma på lördagen än på söndagen som jag ser det. Så mamma, tror du att du kan hämta mig på Landvetter?

Dags att hoppa in i duschen då.
PK
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0