prueba

Jag tror att provet gick sjuhelsikes bra, eller så gick det sjuhelsikes dåligt. Magkänslan indikerar på ett positivt resultat. Annars så har jag fortfarande inte gjort så mycket. Man blir lite invalidiserad liksom när man sitter här med en massa valmöjligheter till att den här torsdagen skulle bliva bättre. Men jag tänker inte bara sitta här, jag ska hitta på något, om det bara är att ta på sig sina skor och ta en promenad! Kolla i min guidebok och bestämma vad som blir utflykten idag.

Imorgon är det helg!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du har det bra! Blir lika glad varje dag när jag läser hur du har det...gissar att jag egentligen är hur avis som helst ;-)



Ha det!

2008-10-02 @ 17:56:19
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se
Postat av: Magnus

:-) Jag hade det tufft där ett tag och jag trivdes inte, sen så skippade jag jobbet och allt blev genast bättre. Och inte är det sämre att det fortfarande är över 20 grader och i Sverige är det frost!

2008-10-02 @ 22:09:30
URL: http://barcelonabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0