snabb uppdatering

14 grader och grått. Idag var inte Barcelona den bästa av städer. Men det har inte påverkat mitt humör alls. Jag är bara mer sugen på att vrida runt mig en filt och se film. Vilket jag också har gjort. Men nog med apati och dags för lite action. Hopp och skutt in i duschen för att sedan ge ett besök åt Hard Rock Café. Och vet ni vad det bästa är eller? Mamma kommer till Barcelona på tisdag. Gosh vad man saknar sin familj ibland. Dysfunktionell i vissa lägen men det är ju där jag hör hemma. Funderar på att ta med mamma på bingo här i barcelona. Vad tror ni om det?

Tack och hej
Magnus In Action

ps,
jag har prov nästa torsdag och helgen ska spenderas på ett café nånstans och med näsan i mina läxböcker. Önska mig lycka till, ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0