studiemotivation?


Jag ska passa på att berätta att den här bloggen ska bli bättre så har jag fått det sagt!

Nu: Var tusan är min studiemotivation? Jag får erkänna att jag inte är den bästa magnus idag. Jag är nervös inför provet och vet inte riktigt vart jag ska börja. för det känns som hela boken är blank och att jag inte har tagit in någonting. Förhoppningsvis så kommer en rask promenad och en kladdkaka göra susen. Om inte så har jag kommit ut ett tag i friska luften och kunnat rensa lite tankar. Men jag måste verkligen fokusera mer på skolan, gå upp i tid och äta frukost.

Men skolan kommer inte bli lika rolig längre. Helena hade nämligen sin sista dag idag och på onsdag åker hon hem. Och det är konstigt men under dessa månader så har man kommit ganska nära varandra och så är det liksom slut på det nu. Nej, hitta inte på ursäkter varför du inte vill plugga. Du tycker om boken. Ja det gör du.

Jag sätter på MP3n med schysst musik och sedan är det bara att tuta och köra

//kärleken kommer genom fönstret
knackar på min dörr
det kryper runt i kroppen som det aldrig gjort förr
den fyller varje rumbåde mörker och ljus
sen jag fann dig
så lever jag i kärlekens hus//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0