tengo un plan!

Si, vem är inte redo för en ny vecka om inte jag; Magnus Heimdahl. Killen på 19 år som har begett sig ut i vida världen. Som flyttade hemifrån när han inte ens visste vad hemma låg? Såklart han är redo för denna veckans överaskningar. Om man har klarat av att skapa en vardag i ett helt annat land, klarat prov, språkliga begränsingar och fortfarande behållit en livsglöd så klarar man allt. Ja okej... kanske lite väl optimistiskt men va fan det är inte ofta jag har sådana bra dagar.

Veckan som kommer i punktform

  • Plugga en massa (hoppat upp en nivå)
  • Skriva ut sitt Curriculum och skaffa ett  jobb
  • Skriva en födelsedagshälsning
  • Hitta adressen och skicka den
  • Kolla upp möjligheten att börja träna
Det här med att träna känns bra och jag behöver det... jag börjar bli lite tjock här och det skulle kännas bra att komma hem till jul med lite mer muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0