Tisdag

Jag gillar inte tisdagar, det är långt till helgen och det finns inte mycket att göra. Imorgon är det onsdag och då händer det inget speciellt heller... aja, får väl börja plugga lite då och äta mat så jag blir på gott humör.

Fast nästa vecka så ska jag träffa Pasi och spanskaklassen på Folkuniversitetets Gymnaisum i Trollhättan och då blir det lite roligt. Jag minns förra året när vi var i barcelona, kanske jag ska sätta upp några bilder på bloggen? lite nostalgi sådär är alltid bra.

En parentes: Att ha sagt att man vart med i UNF eller en organisation för personer som inte vill dricka alkohol är likställt som att säga att man vart med i Anonyma Alkoholister. Riktigt så udda är det inte att ungdomar inte vill dricka liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0