Vad är det för dag idag?

Jo, idag är [ta me fan] en underbar dag!

Trots att det i stort sett vart supertrist väder så är jag glad ändå. Varför? Jo av många anledningar kan jag ju säga. Det är inte underbart väder idag och jag har ännu inte hunnit äta men jag har fattat mitt nya bankomatkort, jag är klar med mitt CV, jag har vart på bio med den svenska kolonin (om än inte mamma mia) igår och idag fick jag ett vykort av ingen mindre än amelie dahlin. Trevligt trevligt.

Jag tror jag är lite hög på koffein just nu och det kan ha att göra med min nyfnna energi. Jag ska ta och göra lite nytta när jag går på högvarv genom att laga lite mat och göra mina läxor. Då kanske jag tillochmed har lite tid över till att gå ut ikväll... eller nej, jag vill inte vara ett vrak imorgon, nejnej. Fast bara ta en promenad gör väl ändå ingenting? Jag måste ju själv köpa lite vykort och skicka till folk. Nu har det gått såpass lång tid att folk börjar förvänta sig en hälsning (har jag hört) så hosta till om ni vill få ett kort på Jun Carlos eller någon kyrka så passar jag på att skriva till dig med!

Idag ska jag äta lasagne, det har jag bestämt mig för.

Puss och hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Fanny

AAAHHHH! Du har snott min rubrik! Fast egentligen så är det ju din kommentar, så jag snodde väl den till ett av mina inlägg.... Men i alla fall, jag ANVÄNDE den först...!



PS: Ett vykort vore kul.... =) Fast inte på någon kyrka! Du känner väl mig... ;)

2008-10-08 @ 18:51:25
Postat av: Amelie

jag gillar att se mitt namn understruket. du vet väl att det är oartigt att inte besvara vykort? jag vill ha ett på..... penelope cruz!!!!



puss!

2008-10-09 @ 18:34:38
Postat av: Magnus

Jag har inte hittat rätt vykort än. Grejen är att det inte finns de braiga vykort som Sverige har, sådana där på kungar och sånt. Utan det är bara på kyrkor och jag vill inte skicka ett sådant!

2008-10-09 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0