Vilken härlig da'


Ja du... 22 grader och solsken, jag vet inte om jag ska klaga.Det är i slutet av oktber och jag har shorts på mig!
Vill du bildbevis? Här får du!


Men hur som helst, så är det måndag idag och jag väntar sådär smått på att dagen ska byta till tisdag och så att min mamma kommer till Barcelona och umgås med magnus. Trevligt att få träffa sin familj. Mamma vet inte om det men jag ska ta med henne till en karaokebar!



Jag skulle besöka min mamma igår på en såndär surprisvisit. Den slutade med en överaskning kan jag lova. men knappast för mamma. Jag hamnade nämligen på fel tåg och hamnade mitt ute i el campo och nära montserrat beslöt jag mig för att inte komma mer vilse och vänta på tåget tillbaka...

     
 


..men kul att se en annan del av Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0