ajajaj


Att leva livet, det är en sak, men att ha pengar till det...
- det är en annan

Jag kollade nyss mitt saldo och man har bara 7 000 att tillgodose sig med de kommande veckorna. Och om jag ska säga upp mig där jag jobbar nu är det dags att börja spara. Dessutom kollade jag upp priser för att flyga hem i december och de billigaste tur och returbiljetterna kostade runt 1500. Inte alls dyrt egentligen, speciellt inte när det är för jultider, men vi ser vad som händer med jobbet för jag behöver bli mer ekonomisk än vad jag är nu.

Dags att snacka spanska igen!

Förresten, jag sov flera timmar i natt och det var hur skönt som helst, dock drömde jag en massa sjuka drömmar.
Och ja, jag ska hämta boxen med mina nödvändiga saker idag pappa, var lite lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0