leva livet

Skola, Piercing, Jobbet... inte så mycket att säga om dagen direkt. Men jag måste verkligen sluta vara så impulsiv! Jobbet gick bättre än väntat och idag fick jag min låda med en massa nödvändiga saker. Som svensk damtidning, roligt skämt morsan :-)

Jag fick också svenskt godis och svenskt kaffe så tillsammans med polarbrödet och kaviaren känns det nästan som hemma. Jag saknar folket dock. Jennie framförallt, livet var lite roligare när du var med. Fast jag saknar resten också, vissa ritkigt mycket och vissa riktigt lite. Man får väl gilla läget och vad är det att inte gilla här liksom?

Idag pratatade jag med en kille från Karlstad, han pluggade på universitet och vi hade en riktigt bra pratstund. Informativ och intresseväckande. Jag kommer defentivt plugga där, inte nu eller ens imorgon och kanske inte ens om ett år, men någongång i framtiden så ska jag sitta där och läsa Polkand och leva livet!



Kommentarer
Postat av: Weyhing

Magnus, vad har du i läppen?

2008-09-21 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0