Life is good

Sitter och har rast från mitt jobb på multipartner
det gick bättre idag än i fredags. Vilket jag är glad över och jag har en kvar till provision och jag behöver verkligen ha lite extra cash idag. Gjorde slut på lite för mycket i helgen kan man väl säga.

Igår så skulle jag och Helena till IKEA men det var stängt. Så vi åkte ut helt i onödan, men det var trevligt. Dagen har vart helt okej i andra fall också. Jag är glad att jag är kvar i detta lilla land och allt börjar gå bättre.

Nu är det någon som andas i min telefonlur. Känns helt sjukt! Och jag fattar inte vad som är problemet.

Eftersom att folk har efterlyst lite bilder så kommer en glad Magnus nedanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0