que haces en tu tiempo libre?

Hola!

nu har jag kommit hem efter en mycket bra dag i skolan. Jag ligger på en helt okej nivå (lägre än jag låg på i skolan) men kommer sannolikt att flytta upp om ett par veckor. jag måste bara komma igång med spanskan så jag känner mi bekväm och det gör att jag känner mig mycket tillfreds just nu. Det kan bara gå uppåt här ifrån.

Och jag har ett bra schema. Jag går i skolan mellan 09:00 och 12:30(+1 timmes plugg)  varav jag har en halv timmes rast. Så det betyder att jag har gott om tid att söka jobb och vara glad. Jag har vart och handlat nu och det gick ju bra. Måste lära mig att hitta bara, för nu är det svårt. allt ser lika dant ut och jag vågar inte fråga folk om vägen.

Nu ska jag laga mat, ta en siesta och sedan ska jag åka ner till stranden.
bilder kommer senare :-)

Vädret idag: omkring 30 grader och övervägande sol.

Kommentarer
Postat av: Pappa

u måste köpa dej ett telefånkort. Det kommer en låda nästa torsdag

2008-09-01 @ 14:12:10
Postat av: Anna

Men god, vad härligt det låter!!!! Är bara SÅ avis! Går själv och känner mig lite smådeppig inför den stundande hösten och jag kommer definitivt ta min tillflykt hit när de känns som jobbigast i vinter1 jag tycker du är skitmodig som drar iväg på värsta äventyret!



kramar i massor!

2008-09-01 @ 16:59:59
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0