que quiero comer?

Sitter och svettas och dricker min fanta citron i den otroligt ljuva spanska atmosfären. Jag var på stranden idag igen, eftersom att jag tänkte såhär;  då jag ska befinna mig i staden ända till april och värmen försvinner i oktober så tänker jag ta tillvara på alla de soltimmar som jag kan och orkar. Stan kan jag se senare...

Stranden är rätt bra för att liga rätt i stan, okej det finns ett antal stränder, men jag hänger på Barceloneta, eftersom att det är den stranden som är närmast tunnelbanestationen. Men det gör liksom inget det heller, huvudsaken är att det är sol och varmt och skönt. Imorgon är planen att jag ska ta med mig läxböckerna och sätta mig där nere med en gång, allt för att spara tid. :-)

Har beställt ett simkort idag, nummret kommer för dem som vill ha det. Nu återstår bara att fråga paquita om det är möjligt att sätta upp en namnlapp när posten kommer så de vet vart de ska lägga mitt brev. Tror inte det ska vara något problem egentligen.

Nu är bara problemet vad jag ska äta idag.. jag har inte så mycket hemma och måste gå och handla. Jag ska be mamma och pappa att skicka med lite torrvaror åt mig i vilket fall snart. Jag behöver en varierad kost och varma mackor fungerar inte i längden. Spaggeti och köttfärssås idag igen kanske? Ge mig lite förslag.

Dags att göra sina läxor då!
Hasta luego mis amigos

Kommentarer
Postat av: Adrian

helados...?! helados...... ^^ , varierad kost är bra kost annars...

2008-09-02 @ 22:07:16
Postat av: Anonym

Jag har inte ens hunnit äta glass än. Inte hittat den perfekta heladerian än

2008-09-02 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0