Razzmataz och energiladdning

Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna måste jag erkänna. I fredags, efter att ha jobbat en 12 timmarsdag så var jag lite för trött för att orka gå ut, trodde jag... men Luke fick med mig ner till Universitat för att gå på barer med skolan. Vilket med skolan betydde att man skulle dra direkt till Shoko... men mer om det sen

Först såg vi på film i skolan, Hitta Nemo, och jag har hittat världens bästa choklad. 300 gram av Tropolate. Vit, ljus och mörkchoklad tillsammans. Som kinderägg liksom och det var sjukt gott och till en bra och otroligt rolig film så blev inte skolan denna fredag så tråkig som det kan vara ibland. Efter skolan så blev det såklart jobb på Multipartner och Hej jag heter Magnus och ringer från Com hem, det är ju så att du har bredband hemma idag och vet du om att vi erbjuder tjänster för telefoni och digitaltv också (sen kan man andas) Jobbet var så tråkigt i fredags dock, ny kampanj och ingen information om vad den handlade medförde att kameran åkte fram och vi bara slappade tills tiden gick och man äntligen kunde åka hem.

Så kom man hem och drog ut med Luke till Shoko, som var stället om man är 30 och går på after work så efter mycket noga övervägade drog vi vidare till razzmataz. Och razzmataz är nog den bästa klubben jag har vart på! Helt ärligt så har jag inte haft så roligt på väldigt länge. Dessutom, som pricken över iet så spelade ju Lykke Li där och jag och Luke, tillsammans med halva barcelonas utbud av svenskar stod och dansade och sjöng med. EXTAS så enkelt var det. Och min tanke på att komma hem vid 3 som senast den krusades och hem kom jag vid klockan 6.

Men, vad jag är förbannad på denna staden ibland. Igår då när vi skulle gå hem så kom vi till metron och lite folk, dels så erbjuder dem en hash och kokain helt öppet och det gör mig så jävla förbannad, men sen när de ska försöka ta min plånbok så tände jag till. STOP IT och hårt tag om mina tillhörigheter och tack och lov så drog de sig undan och jag hade både telefon, pengar och bankomatkort i välbehåll.

Lördagen har tillägnads massa slapp och ta igensig tid, jag har dessutom handlat en massa saker för imorgon så ska jag faktiskt ta och baka! Vi ska ha pluggfika här hemma :-)

Piercingarna funkar och läppen är lite svullen, ganska mycket faktiskt, men det ordnar sig säkerligen. Jag ska köpa lisetrine nu imorgon för att skölja munnen ordentligt. Men livet leker ganska mycket nu.Bilder till detta inlägg lägger jag in imorgon, nu ska jag fortsätta kolla Doobido och sedan blir det sömn!

Om ni har vägarna förbi Barcelona i veckan så är det Fiesta del Mercé i stan och det är en riktig sjuhelsikes fest överallt - dessutom är den gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0