"Turist" ändå

Men visst hade jag tid, tack vara att jag slutade jobbet tidigare, att gå och vara turistig. Jag valde att dra upp till Parc Güell som ligger ungefär en kilometer från min metrostation och jag knallade iväg, långa backar och helt fel skor men det var verkligen värt mödan måste jag säga! En lugn skön stund i en lugn skön park. Vad mer kan man begära av en onsdag som denna? Jo lite bättre väder!

   
Ingången till Parken och trappan som möter en
   
Salamandern och stensalen

 
   

En litet trött Magnus

och ikväll så ska jag se fyrverkerier och avslutet på fiestan!

Kommentarer
Postat av: Elise

Du vet, det finns rulltrappor upp till parken. I alla fall från ett håll, bakvägen typ. Dem kan du ju roa dig med att leta efter om du skulle ha lite tid över, för mer exakt beskrivning än så av var de finns kan jag inte ge.

2008-09-25 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0