våga drömma

Jag vaknade av att min dörr till rummet hade blåst upp av vinden. Men det gjorde inte så mycket, det är en fin dag och den är perfekt för att spendera sin första helg som spanjor med att ligga och lata sig på stranden med klasskamrater. Och jag har inte energin till att göra något annat idag heller. Det blev lite sent igår.

Jag åkte ner till Flamingos vid 12 tiden där jag skulle träffa Helena och hennes kompisar vilket jag också gjorde och vi hade det väldans trevligt där en stund. Jag måste haft det ritkigt trevligt för mitt i allting så sitter jag vid ett bord och snackar med svenskar som jobbar på transcom (också ett telemarketing företag) och det finns inte en skymt av Helena eller de andra, vilket var lite frustrerande eftersom att jag inte hittar. Men jag hängde inte läpp för det, utan jag följde med de andra till en annan bar/dansställe och hade skitkul. Var hemma vid halv sju, då tyckte jag att det hade räckt för min festdebut här.

Nu ska jag äta frukost, ta och duscha, packa saker till stranden och ringa mamma på vägen
Adíos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0