España Maravillosa

Jag är kär, fullkommligt förälskad! Det är svårt att inte vara det en dag som denna. Solen skiner rakt i ansiktet, det är perfekt värme och jag åt frukost på balkongen samtidigt som jag satt och läste "cometas en el cielo" Nu sitter jag och äter färsk ananas och njuter. Vad mer kan man begära av världen egentligen. Jag är evigt tacksam. Och jag kommer sakna detta när jag är i sverige, det är klart. (så farsan, du får allt se till att ta med mig på spanien runt resan!)

Dags att ta tag i veckan nu.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Torsdagen den 30/5, kan du skicka dinna låder med buss till Sverige. Om du kan lämmna dom på no camp till VL-Buss Eller så kan du åka till Lorett och lämmna dom på Hotel Savoy. Fråga bara efter Andreas som kör då. Har pratat med Mickael Kejllsson i dag och det är OK. Det kostar dej bara en flaska Wisky till Micke. Fråga också om du kan skicka med en väska så får du mindre på planet.Kommer att lämmna ut ditt sp-nummer så Andreas kan göra upp en tid med dej. Du ska även få nummret till bussen. obs. kör inte Spanien runt i år, men karnse någon Spanien kan det bli i höst.eller sommar, vi får se.

Ha det så hörs vi, åker till Riga på torsdag och Paris den 21/4 och den 28/4.

2009-04-14 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0