jennpa is in the building!

fortfarande inget svenskt tangentbord

Veckan har borjat bra. Festande till langt in pa natten och morgonen vantar fortfarande, det blev lite fest i fredags bara men ikvall ar det nasty monday och det varvar vi upp till. Annars sa har det vart mest promenader, fika, restaurangbesok och den underbara varma solen. Vi var tvugna att gora en liten uppdatering nu dock, for att jag skulle se om jag fatt en paminnelse om min ryan air bokning - vilket jag fatt - sa jag kan vara lugn.

Man ska inte forstora en sadan bra dag som denna som vara inne pa internet, sa darfor kommer jag pa mig sjalv nu och borjar dra ivag! Fredag narmar sig med stormsteg sa dags att ta farval av barcelona ordentligt, Dessutom behover jag en kaffe. Jennie ska testa en suizo och vi alskar livet. Planerna for veckan ar noll, man tar dagen som den kommer i mañana mañana kultur. Passar mig perfekt och det far mig att bli glad!

Att jag snart kommer traffa anna gor mig ocksa glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0