komhit.nu

jag undrar om jag egentligen inte borde slå mig själv. Här sitter jag och räknar ner. En månad kvar i detta underbara, soliga, varma drömland. En månad tills jag är i sverige och ska spendera en sommar i en korvkiosk och se juni juli och augusti regna bort. Men man kanske har blivit lite trött på det hela nu..?

Igår var jag på mallorca och spenderade qualitytime med morbror och auli. Trots regnet som vid vissa studner vräkte ner hade jag otroligt roligt! En fantastisk ö, och det kan jag säga utan att ljuga, för jag har vart på nästan hela denna ö. Upp i bergen, ner till kusten och upp igen. Hur trevligt som helst. Och jag har väl först nu fattat att Stefan cyklar rätt så seriöst och att det är en helt ny kultur. Några bilder kommer nedanför, andra finns på facebook eller bilddagboken.

Idag så annars har inte hänt så mycket. Mer händer i helgen, då blir det både MNAC och Madrid!
kram så länge på er

 



                           
 

Kommentarer
Postat av: Ams

jag vill också dit! och du är såklart också fantastisk, emn det visste du ju redan. ses snart!!!!! :D:D kram

2009-04-02 @ 12:52:57
URL: http://millicentexmachina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0