matmatmat

jag försöka göra slut på det jag har hemma, och idag lcykades jag bli av med ytterligare lite pasta. Jag har pasta i mängder. Och 3 kilo potatis som jag ska äta upp på en vecka. Herregud, magnus du blir ett fetto. Ett mätt och lyckligt fetto dock. dga så kokade jag ihop ngn form av lasagnette eller pastagratäng kanske. Den blev misslyckad dock. Vattnig men god, i slemmigt men mättande stuket typ. Så det är då planen för idag. Äta lite och sen vet jag inte, maria har nämligen inte hört av sig än. Kan bero på att bakfyllan nog inte gett med sig, det är vad jag lägger mina pengar på i alla fall.

Jag utan bakfylla har i alla fall vart produktiv idag. jag begav mig upp till montjuic och promenerade runt i solen och kollade på turister. Ska bli kul att ha en form av picnic däruppe sen, med jennpa om en vecka. Om hon vill det såklart, men såklart att hon vill. Jag har ju bestämt det nu. Nej, men vi får se helt enkelt vad som händer denna veckan. jag är så lat egentligen. Men om det är fint väder imorgon så har jag verkligen lovat mig själv att jag ska ta cykeln och cykla mot forum, strandvägen. Nu lite mer mat bara.

Så, vill du fånga en dröm med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0