onsdag

det är onsdag idag, betyder en dag i skolan kvar och 2 dagar i spanien. Konstigt det där. Att i övermorgon åker jag hem. Kanske för alltid, kanske bara för ett par månader. Och vad är då hem? ja det vet jag inte riktigt just nu...

Hur som helst. Idag är det soligt som tusan och jag sitter inne och skriver klart på arbetet som skulle ha vart inne månader sedan. Jag och framförhållning är likamed noll. Dessutom så ja vad ska man säga. Det är inte det roligaste arbetet att göra heller. Jennie har jag sluppit iväg på en playdate med maria och josefin, så de kan få handla av sig lite och prata tjejsnack, eller vad de nu vill göra. Jag är nog klar om en timme och då messar jag dem och ser vart de är och vad de gör.

Annars var planen Tibidabo idag. För imorgon innan 2 måste jag till Lloret och lämna av min låda och min väska. Det där med att packa lätt har jag inte direkt förstått än, och det kanske finns en kurs om det på universitetet? Hur man packar en väska A 15 poäng, ja tack!

Annars så finns det inte så mycket mer man kan skriva nu. Jag vill hem, det har jag sagt kankse. Det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0