prince cover band

have just been to the Harlem Jazz Club. Me lo encanté! Trevlig liten klubb/bar med nice livemusik och skönt gung. Jag hade det trevligt och inte alltför myket fulla människor heller, utan det är trevligt med ställen där folk går för att lyssna på musiken och kolla på banden som spelar istället för botten på ett ölglas. Nu ska jag dock försöka få lite sömn, jag ska försöka starta dagen tidigt imorgon. Måste bege mig ner på stan och även försöka inhandla någon form av matsäck tills söndag, ja menar inte ens i vargön är matvaruaffärerna stänga på söndagar, men i stortstadsmetropolen Barcelona, kan man inte ens hitta en mcdonalds som är öppen efter 02:00 och nte heller då en vanlig affär... det är INTE okej.

bjuder på ytterligare ett youtubeklipp från denna harlem jazz klubb. Kanske ni blir sugna att komma ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0