seasons in the sun!

Idag vaknade jag med att solen sken! Och jag hoppade rakt upp, tog på mig kläderna och rusade ner till playan. Jag blev lite besviken över att det blåste, men det var fortfarande hur trevligt som helst. Och jag har även lyckats att bränna mig... inte sådär jätte mycket, men lite iaf! Så nu är det Vringat som gäller ett tag. :-) Kanske man kan få en solbränna innan man kommer hem! Ja nu blir det att käka glass på bakongen i vilket fall!



BESOS

Så ett urval av mina bilder från idag också :-)







Kommentarer
Postat av: Anna

AJaj det där såg inte jätteskönt ut. Men det är vääl smällar man får ta när solen skiner! Solen, havet, ledigheten...Å lite för mycket bränna kanske inte är i hela världen ;-)



Ha det!

2009-04-04 @ 21:20:39
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se
Postat av: Ams

idag var det varmt här också! jag promenerade utan jacka! :)

2009-04-04 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0