Att överleva?

Jag jobbar i princip 12-timmars dagar, jag är trött och gnällig. Jag är trött på skolan och defenitivt trött på jobbet! Att sälja sockar är kanske inte det mest produktiva jag har gjort i mitt liv. Och komma hem, föröska stressa ner och sedan somna och gå upp vid 8 igen för att starta dagen kanske inte heller det bästa jag har gjort heller. Men hur håller jag humöret uppe, hur får jag dagen att kännas mindre lång och vad har man att vakna till varje morgon?



1. Det är 22 grader ute och jag cyklade till jobbet i solglasögon och i min sommarjacka
2. Jag dricker oändligt mycket cafe con leche
3. Underbara klass- och arbetskamrater som får mig att le
4. Det är snart fredag (och denna fredag ska spenderas i Sverige)
5. De Halvt Dolda på svt.play

Idag ska jag sluta tidigare för att jag ska hinna packa klart min väska, vilket inte är supertrevligt kanske. Men jag ska dessutom sticka iväg och fira meagan på en bar och äta argentiska specialiteter... fråga mig inte vad det är men jag kan förklara imorgon. Jag tänker dock inte satsa på en superkväll, behöver få i mig någgra timmars sömn innan jag sätter mig på planet. Iofs kvittar det väl, jag kommer se ut som ett vrak i vilket fall.

På tal om vrak! Jag måste klippa mig snart också. Jag ser halvt ut som en vagabond med lite halvlångt rufsigt hår och småskäggig. Men jag hinner inte direkt att raka mig eller fixa klipptid. Ni får leva med det ett tag till. Tur att datan inte är fixad än och att ni inte sett bilder... Eller hur? :-)

Nadie lo sabe

Kommentarer
Postat av: magnus

empanadas heter de!

2009-02-13 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0