don't play if you're not in for the game

dia de sant valentin ayer, vale, no paso nada... estoy en Barcelona y mi favorita esta en Suecia por el momento. Pero todo fue bien tal vez, estuve en el entro, compriendo lo todo; vaqueros, tshirts, una bola de fruta y ademas dos parejas de converse. Bien para mi! a mi me gustan muchisimo los converse y cuando habia una oferta de 2 para 1, yo lo compro! Por la noche estuvimos en un bar, 23 princesa, que estaba un bar maravilloso, y despues una cerveza en Ryans me fue a casa.

Idag, ska jag snart bege mig in till plaza sant juan och kolla pa manskliga torn. Det tycker jag ska bli coolt att se dem i verkligheten iaf. Jag ska forsoka lagga upp bilder ocksa, for nu borjar jag bli frustrerad att varken skriva korrekt och inte kunna ladda upp nya bilder.

Ja igar var ju alla hjartans dag, den firas inte direkt i spanien som jag har sagt och tack och lov for det, jag tycker den dagen ar otroligt overskattad, det finns ju 364 dagar till att visa att man tycker om sina nara och kara. Men men, det ar val kanske som mors dag, det maste finnas speciella tillfallaen dar man unnar ngn lite extra uppmarksamhet.

Till familjen; jag har inga pengar pa mobilen, finns det mojlighet att ni kan ladda pa en hundring via natet? eller sa har jag fatt ett brev fran halebop. I det finns det en kod, skulle ni kunna skriva den som en kommentar? Jag kan liksom inte ens svara ifall ngn ringer

Vale, nu ska jag snart hoppa in i duschen.
skriver kankse mer senare... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0